Friday, 21 December 2012

IDS - Bersinar di dalam masjid






Pasti ramai yang pernah tengok video atau dengar apa-apa berita pasal lelaki yang bercahaya dalam masjid ni kan. Ramai yang kata ni gambar edit dan sebagainya. Tapi sejauh mana kebenarannya admin pun tak pasti. Kalau itu gambar edit pun tak apalah. :) Kita yang percaya ni dapat pahala sebab bersangka baik. yela kita mesti menganggap orang yang bercahaya tu mesti seorang yang warak sebab 'NUR' boleh dilihat dengan mata kasar terkeluar dari insan tersebut. tapi bagi pihak yang mengedit tu mungkin niat dia pun baik juga sebab nak beri kesedaran dan keinsafan pada kita supaya kita ingat Allah tu Maha Berkuasa. Macam-macam perkara yang tidak boleh diterima oleh logik akal boleh berlaku di atas alam ini dengan kehendak-Nya. Jadi, jom tengok video ni sama-sama :)


video