Monday, 7 January 2013

OWH!! - 9 mimpi yang orang tak suka alami


Siapa yang tak pernah mimpi malam-malam bila dia tertidur? Mesti semua pernah kan. haha So hari ini kita akan tengok 9 mimpi-mimpi yang buat jiwa kita kacau bila tidur atau diri kita tak selesa dan rasa macam real je mimpi tu. Jom kita tengok. =)

#9- Mimpi berlakunya hari kemusnahan





#8 Mimpi berjumpa dengan orang yang dah mati





#7 - Mimpi terbogel di tempat awam




#6 - Mimpi gigi tercabut





#5 - Mimpi dibedah atau dicederakan




#4 - Mimpi ditinggalkan atau becerai dengan insan tersayang



FOREVER ALONE!!

#3 - Mimpi terperangkap dalam tempat kecil




#2 - Mimpi terjatuh dari tempat tinggi




#1 - Mimpi dikejar oleh seseorang atau "sesuatu"





Haa itulah antara mimpi-mimpinya. Kadang-kadang mimpi ni bukan mimpi seram pun tapi mimpi tu dapat buat kita berpeluh dan terjaga dari tdur kan. Lagi-lagi la mimpi jatuh dari tempat tinggi dan kita pun jatuh katil sekali.. haha Enjoy!! =)

No comments:

Post a Comment